donderdag, juni 21, 2007

Problemen KPN InternetPlusBellen opgelost

De problemen die werden veroorzaakt door de enorme toeloop nieuwe klanten voor de VoIP dienst InternetPlusBellen zijn volgens KPN nu vrijwel geheel opgelost.

Volgens KPN neemt de klanttevredenheid weer toe en zullen de verkopen van de internet- en ip-telefoniedienst geleidelijk weer worden opgevoerd, van 5000 tot 6000 aansluitingen per week nu, tot 8000-9000 aansluitingen per week na de zomer.

Klanten van KPN InternetPlusBellen ontvangen voor 34,95 per maand een 1,5Mb/s internet aansluiting en Voice Over IP telefoonlijn waarmee tegen lagere tarieven kan worden gebeld. Andere InternetPlusBellen gebruikers kunnen zelfs geheel gratis worden gebeld.

2 opmerkingen:

  1. Anoniem2:16 p.m.

    Ik geloof hier niet zo hard in. Voor enige tijd kon men met een ISDN centrale nog niet eens IPB aanvragen. Het is een vreemde zaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik begrijp dat het geen representatieve steekproef is, maar mujn broer maakt gebruik van InternetPlusBellen en heeft hier geen problemen mee. Hij is tot nu toe altijd telefonisch bereikbaar geweest.
    Omdat hij veel naar het buitenland belt bespaart hij ook aardig op de telefoonkosten.

    Overigens staat op de bestelpagina op de KPN website nog deze tekst:

    Let op!
    KPN is op dit moment druk bezig de dienstverlening te verbeteren. In enkele gevallen zal het hierdoor tijdelijk niet mogelijk zijn je bestelling te plaatsen.

    Onze excuses voor het ongemak. KPN doet er alles aan dit zo snel mogelijk te verhelpen.

    BeantwoordenVerwijderen